Forum www.nestor-electronic.pl Strona Główna www.nestor-electronic.pl
Forum sterowników procesorowych- programy BASCOM
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zauwazyłem różnice wskaz. prędkosci miedzy autem a komputerk

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.nestor-electronic.pl Strona Główna -> Pytania dot. Komputera pokładowego
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rafal
Site Admin


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 1180
Skąd: Olkusz

PostWysłany: Czw Gru 13, 2007 3:16 pm    Temat postu: Zauwazyłem różnice wskaz. prędkosci miedzy autem a komputerk Odpowiedz z cytatem

Jeśli własnie z takim pytaniem chciałeś wystartować to nie ma sie co obawiac- komputerek jest sprawny Smile

Wszytkie liczniki samochodowe zawyżają prędkość pojazdu- jest to zalecenie jakie maja producenci dla poprawienie bezpieczeństwa jazdy (poprostu kierowca mysli że jedzie 100 km/h a tak naprawde jedzie 90 km/h

U mnie tez cos takiego występuje u innych użytkowników też, porównymwałem prędkośc z nawigacja GPS i nawigacja i komputerek maja identyczne wskazania a licznik pokazuje około 10% więcej Smile

Ciekawe czy podawanie predkości maksymalnej w instrukcji jest na podstawie licznika czy pomiarów ?? hehe
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
LoLu
Zawsze na posterunku


Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 161
Skąd: Poznań (okolice) Nowy Tomyśl

PostWysłany: Czw Gru 13, 2007 10:16 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A to nowina, a ja myślałem że moja Navi szwankuje Very Happy
_________________
Od kiedy powstało GOOGLE pytania nie maja sensu ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zagrycha
Nowy


Dołączył: 14 Lis 2007
Posty: 22
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Pią Gru 14, 2007 9:04 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hmm, ale to dziwne, a jak z dystansem? czy po propstu impulsy z ecu ideca do wskazowki predkosci sa jakos sztucznie zwiekszane (a raczej ich czestotliwosc) czy to prostu tak jest skalibrowana juz wskazówka?

było by głupio jakby zawyzało tez dystans
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
tommy22
Lekko zaangażowany


Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 56
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią Gru 14, 2007 1:56 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Szybkościomierze samochodowe są produkowane seryjnie i nikt ich nie kalibruje indywidualnie stąd rozrzut parametrów nie są one przyrządami pomiarowymi a tylko takie są kalibrowane i posiadają atesty.Od zawsze szybkościomierze w samochodach czy motocyklach pokazują większą wartość niiz jest w istocie i tyle
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
rafal
Site Admin


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 1180
Skąd: Olkusz

PostWysłany: Pią Gru 14, 2007 3:39 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

drogę zliczaja poprawnie, poprostu zwiększają prędkość Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
v@chu
Nowy


Dołączył: 05 Wrz 2008
Posty: 5

PostWysłany: Pią Wrz 05, 2008 11:43 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wg. mnie to tarcze w liczniku są zwyczajnie skalowane z uchyłką 10%... a dystanse na licznikach i komputerkach sie pokrywają.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
killer78
Zawsze na posterunku


Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 175
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob Wrz 06, 2008 8:52 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

v@chu napisał:
Wg. mnie to tarcze w liczniku są zwyczajnie skalowane z uchyłką 10%... a dystanse na licznikach i komputerkach sie pokrywają.

w japońcach jest prawie ok ~2% błędu przy 100km/h - suzuki vitara
_________________
Pozdrawiam
***********
Adam M.
Suzuki Vitara V6, 24V, 2.0 LPG + Bolid (czyt. maluch) LPG - elektronic
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
v@chu
Nowy


Dołączył: 05 Wrz 2008
Posty: 5

PostWysłany: Czw Wrz 11, 2008 11:48 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

killer78 napisał:
v@chu napisał:
Wg. mnie to tarcze w liczniku są zwyczajnie skalowane z uchyłką 10%... a dystanse na licznikach i komputerkach sie pokrywają.

w japońcach jest prawie ok ~2% błędu przy 100km/h - suzuki vitara


Ja po zmianie skrzyni w puzi 405 mam uchyłke ~30% w druga strone Sad
Embarassed
Ale w 406 akurat wg nawigacji mam ~9-10% uchyłki w prawidłową Razz czyli pokazuje wiecej... więc jako tako jest bezpiecznie Razz
Teraz mierze sie do japońca... a mianowicie Mitsubishi Galanta 2,0 lub 2,5 i ciekawy jestem jak to podejdzie wszystko...

Przepraszam za OT
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcopolo2k
Nowy


Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 1

PostWysłany: Wto Kwi 12, 2011 9:18 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przeciez to jest pikuś, bo zawsze mozna skalibrować jeszcze raz. Jak się dobrze poda to musi być dobrze, tylko z tolerancja na ciśnienie opon.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.nestor-electronic.pl Strona Główna -> Pytania dot. Komputera pokładowego Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group